Forevermore

Melodifestivalen: Deltävling 4

Publicerad 2020-02-28 23:55:00 i Musik,

Den låt jag mest tyckte om i Lördags var 'Troubled Waters' av Victor Krone. Jag gillade verkligen hans låt för Estland förra året. Jag kallade honom landsförrädare då och det är han fortfarande haha men så himla bra låt.
Nanne, åh Nanne, så arg jag blev över att hon inte gick till final men hon blev i alla fall uppmärksammad av mannen hon nämner i låten så på ett sätt vann hon ju i alla fall🙂
Vi går inte in på de låtar jag tyckte var asdåliga för jag vill inte vara en sådan person utifall det otroliga faktum att de artister råkar hitta detta inlägg. Hur kan alla deltävlingarna var slut? Fyra veckor flög förbi och imorgon är det Andra Chansen?? Så länge Drängarna går vidare till final bryr jag mig inte men om jag känner mig själv rätt kommer jag ändå att vara supernervös inför varje duell. Varför har dom dueller i Andra Chansen förresten? Varför kan det inte vara som i deltävlingarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela