Forevermore

2020

Publicerad 2020-01-01 22:39:36 i Allmänt, Över bron till den andra sidan,

2020 är här.
1/1 men det känns som den 32/12. 2010-talet är slut och ett nytt decennium har börjat. Det känns hjärtskärande att tänka att Thomas dog förra året. Jag började 2019 med honom och den 31/12 2018 kändes det som att 2019 skulle bli ett okej år. Det blev det inte.
 
Det känns som om att jag lämnar Thomas gråtande i 2019 men han är med mig, så väldigt närvarande. Skuldkänslorna är extrema. Det kommer aldrig att bli lättare. Jag saknar honom något enormt.
Foto från promenad idag.
Kyliga vindar men ändå ljummet.
Jag hoppas på snö men ingen finns i sikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela