Forevermore

För tio år sedan

Publicerad 2020-01-09 21:23:00 i I Historien,

Dessa bilder togs för tio år sedan. Där jag bor har det i dag regnat massvis. Jag längtar efter snön men meterologerna lovar ingen snö. Det är grått och kallt, ljummet och muligt. Hur mycket jag än vill ha ett heltäckande snötäcke är jag ändå ''glad'' över att vi är i början av Januari. Det är trots allt kallt och det finns hopp om snö.
Jag minns den dagen då bilderna togs. Jag lekte med isen och jag tyckte att den var så vacker. Jag tittade genom den mot solen och det gnistrade så fint. 
Och isen låg även ute på havet. Isblocken rörde sig lugnt och still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela