Forevermore

You were my beacon of salvation

Publicerad 2020-06-02 21:42:00 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Det har blivit Juni och idag hade min fine kille fyllt tolv år💓 Vi gjorde så mycket tillsammans. Jag satt med han i knät när jag kollade arbete i Alaska, hus i Alaska och jag viskade till honom att dit skulle vi flytta. Men det blev inte så. Han upplevde mycket under tiden han levde. Ett marsvin, hamsterbebisarna och en gång åkte vi utomlands och lämande in husdjuren på ett pensionat och där blev en flicka kär i honom. Jackie hette hon och var helt ärligt inte alls söt. Tage, stackarn var jätterädd för henne😡 Han upplevde även två hundar. Den första stora hunden tittade på honom och brydde sig sedan inte alls och den andra, den lilla, var mer nyfiken på honom. Än i dag förstår jag inte hur jag kunde vilja ha hund när jag hade Tage men det funkade inte att ha hund och tur var det. Jag hade ju min bebis💖 Tage rymde en gång när han var ute i trädgården. Smart var han där han satt under min studsmatta men vår granne fångade honom med en håv.
Sven, Tage, Daniel, Stampe
2008-06-02 2011-12-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela