Forevermore

Is there sunshine where you are the way there was when you were here?

Publicerad 2020-03-03 13:32:00 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Grattis på födelsedagen min älskade Thomas❤️ Det är disigt ute, inom mig ett vattenfall som aldrig kommer att sina. Jag älskar dig, jag saknar dig❤️ Det går inte en enda sekund utan att jag tänker på dig. Allting vi aldrig kommer göra knuffar mig med sådan kraft att jag ibland måste ta extra andetag för att återställa rytmen. I affärer måste jag ofta bita ihop mina tänder hårt för att inte skrika. Du fattas mig. Du var en del av mig och den delen kommer aldrig att komma tillbaka. Jag hittar saker ibland, ser saker som jag antar är tecken från dig. Jag vet inte om du är arg eller orolig men jag är tacksam för de tecken du ger mig min fina vän❤️ Det gör saker och ting lättare att hantera. Under din livstid bad jag dig ofta att inte kissa på mig. Du skvätte ditt kiss och det kom flera gånger in i min mun. Jag tyckte att det var äckligt men nu skulle jag ge offra alla mina gamla saker för att du skulle göra det igen. Jag förstod inte före din död att man kan sakna även det man inte trodde att man skulle sakna. Allt jag vill är att se dig igen, att hålla dig, att klappa dig. Känna din päls under mina fingrar. Se in i dina ögon och veta att du ser mig. Jag kommer aldrig att förstå att det aldrig någonsin kommer att hända igen. Grattis på din sjätte födelsedag Thomas❤️ Jag hoppas att du äter banan, att du springer på ängar och älskas av alla du mött sedan du togs ifrån mig. Du gav så mycket och du gick igenom så mycket under din levnad. Min fina kanin, min hjälte. Jag tittar på himlen, undrar om du tittar ner på mig och jag ber att du ska veta hur mycket du betydde och fortfarande betyder för mig❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2020-03-04 13:11:47

❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela