Forevermore

We're moving mountains

Publicerad 2020-03-07 23:26:00 i Musik,

Det är klart, det är över, The Mamas ska representera Sverige i Rotterdam.
Den har spelats mycket på radion och den har växt trots att jag gillade låten redan från början. Jag var extremt nervös och det skiljde endast en poäng från ettan till tvåan SAY WHAAT!? Och hur coolt är det inte att jag sa till mamma i veckan att, ''T'änk om The Mamas vinner, då lämnar Johnnnie över till dom, det hade verkligen varit så himla coolt'' #excusemewhat Det var ju exakt det som hände😎 Och mötet mellan The Mamas och John Lundvik ... #excusememyheart

Kommentarer

Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Publicerad 2020-03-08 12:07:18

Hade hoppats på att Robin skulle vinna, men denna var helt okej tycker jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela