Forevermore

Little Big

Publicerad 2020-05-15 23:22:00 i Musik,

Lyssnade på Little Big's låt 'Uno' på YouTube och blev rekommenderad en video av samma grupp så var tvungen att lyssna och OHMYFUCKINGGOD..
Och den här:
Förra Eurovision hade jag nyligen förlorat Thomas och fann tröst i Isländska Hatari. Island som var ett land jag verkligen ville till när jag var liten. Den här Eurovision har jag nyligen förlorat Lullaby och finner tröst i Ryska Little Big. Ryssland som känns som ett hemland trots att jag aldrig varit där. Ryssland som jag brukade drömma mig till. Och de sjunger om att go bananas. Thomas var helvild när man gav honom banan och Lullaby älskade det också💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela