Forevermore

Only a certain few can hear the call of the forest

Publicerad 2020-05-08 23:44:01 i Allmänt,

Vårt körsbärsträd blommar så vackert nu trots att gräsmatten är täckt av blommorna.(null)
(null)
Och det är så mycket blommor det här året. Det känns som om om att det är Lullaby's förtjänst💕
(null)
Så himla vackra. De luktar lite, ibland luktar de mer.
(null)
Känns som om jag fick med Lullaby här💖
(null)
Har varit ute i skogen idag. Mamma har ju diskbråck och får ingen spruta på grund av att röntgen är stängd på grund av Covid-19 så vi tänker att det är nog bra att gå i terräng. Himla mysigt är det. Lite kyligt men det är enligt mig bara skönt och det är så mycket fågelsång💛 Jag undrar om mina husdjur tittar ner på mig🤔
(null)
Den här stubben fiskade jag alltid i som barn vid höjden. Varje gång det regnade fylldes hålet med vatten. Hålet är borta men stubben är kvar. Granen som hade cancer (eller vril som det tydligen heter) är däremot borta :(
(null)
Skogen är så magisk💛
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela