Forevermore

No one's here and I fall into myself

Publicerad 2021-04-13 10:50:35 i Över bron till den andra sidan,

Det har gått sju år sedan min hamster dog. Det är så orättvist att det är 2021 och vi kan fortfarande inte ringa till var de döda kommer. En massa annat kan man göra och teknologin har verkligen utvecklats på tio år men ringa och fråga hur det är. Vad gör han just nu? Jag föreställer mig han lekandes med de andra djuren men såklart samtidigt vill jag att han ska ha återfötts. Ibland känns det lättare att tänka att de lever sina liv enbart fyllda av glädje istället för att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela