Forevermore

Safe inside myself are all my thoughts of you

Publicerad 2021-04-01 09:28:12 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Min fina Johnny-Conny's födelsedag är det idag❤️ Född 1/1 2011 och därför är 1:a April en jobbig dag. Fast vilken dag är inte jobbig.. Ångesten är skyhög och jag hade ett sådant extremt magont när jag skulle sova att jag aldrig trodde jag skulle kunna somna. Och när jag väl somnade så drömde jag ingenting. Det känns som om jag sov i två sekunder. Regnet öste ner för en stund sedan och himlen är grå och alling är så grått och inom mej så är det så råkallt. Jag älskar honom så mycket❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela