Forevermore

Rudolf

Publicerad 2021-03-26 09:18:05 i Allmänt, Tips,

Ett av mina tidigaste filmminnen är denna film som handlar om renen Rudolf som föds med en lysande mule. Han blir mobbad för den och efter att han hör sin far säga att mulen är ett misstag flyr han. Snödrottningen Stormella startade troligtvis min senare kärlek till Frost.(null)
Trots att det är ett helt annat bolag som producerat denna och trots att karaktärerna inte bär några likheter med föregående kallas denna Rudolf Med Den Röda Mulen 2 på Svenska.
(null)
I denna film försvinner leksaker och Rudolf ger sig ut på en resa tillsammans med tandläkaren för att ta reda på vad som hänt. Handlingen i denna film är så oerhört sorglig och den går in i mitt hjärta varje gång jag ser den. Vill inte berätta om vad som sker ifall någon ej sett den, men se den för det är verkligen en hjärtskärande film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela