Forevermore

Tre år har gått men jag förstår inte

Publicerad 2022-04-18 11:48:00 i Över bron till den andra sidan,

Det sägs att vi lär oss att leva med sorg. Att det är värst i början och att med tiden är vågorna av det inte lika förlamande. Så är inte fallet för mig. Tretti-sex månader / Tre år har gått sedan Thomas dog och det gör ont, det gör så ont inombords att jag vill skära ut mitt hjärta. Jag tänker på alla böcker jag vill läsa för honom (även om han inte gillade när jag läste för honom), jag tänker på alla gosedjur jag har välkomnat sedan han dog och hur han alltid älskade att hälsa på dem när han var här. Jag tänker på alla låtar jag önskar att jag kunde visa honom; alla de sångerna som har hittat mig som jag vet att han skulle älska. Jag kan inte beskriva med ord hur ont det gör eftersom det inte finns tillräckligt med ord för att ens försöka. För all framtid och för alltid kommer du att vara min hjälte, min kära Almy❤️ Må min kärlek hitta dig närhelst du behöver den💖
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela