Forevermore

4/5 2014❤️

Publicerad 2022-05-04 10:45:42 i I Historien, Över bron till den andra sidan,

Den här dagen för åtta år sedan var dagen då Thomas kom för att bo hos mig❤️ Jag såg honom för första gången den 26/4 2014. Lullaby's mat hade tagit slut så vi åkte till djuraffären för att köpa mer. Jag ville vanligtvis inte gå in men jag kände att jag borde den dagen. Och jag kände mig så dragen av att titta på djuren. Kaninerna var två, en så mycket mindre och fluffigare. Det var Thomas❤️
Det har gått åtta år sedan jag tog det första fotografiet av Sammie men jag minns fortfarande hur nervös jag var. Jag hade berättat för Lullaby om honom men jag var livrädd för hennes reaktion. Helt livrädd för att hon skulle känna att jag övergav henne. Hon hatade honom och han var livrädd för henne men han litade så snabbt på mig eftersom han såg hur jag var med henne ålder i två månader innan hennes födelsedag💖 Att hon är född 2/5 2013 and och 3/3 2014 är så coolt att tänka på för de var i samma ålder i två månader tills hennes födelsedag💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela