Forevermore

I'm thinking about you here in the calm after the storm

Publicerad 2015-11-30 09:42:00 i Mode, Resor,

Kände någon av er av stormen Gorm igår/inatt? Det gjorde jag. Vi är nästan de enda i grannskapet som har träd så är alltid väldigt rädd att de ska falla (har ju varit där hela mitt liv liksom) men de klarade sig denna stormen också. En hel del grenar har fallit ner däremot. Vi fick inget strömavbrott :o Är alltid lika chockad varje gång inte strömmen går.. Men de har grävt ner en del kablar så kan vara därför. Föredrog den tiden då strömavbrotten var på runt en halvtimme/timme, istället för korta två/tre minutare som det brukar vara när strömmen väl går.
 
Som ni märker är jag i Sverige igen. Har varit det sedan Torsdags och är inte alls lika trött som efter USA. Däremot vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om, även fast jag på något oklart sätt ändå somnar om. Mystiskt. Fick tidskillnaden när vi kom dit, men kan vara den som spökar ändå. Inte okej alltså. Taxiresan från vårt hotell till Hard Rock Café Tokyo kändes som sju svåra år men mamma hävdade att den bara tog trettio minuter (!) Helt galet. Jag kommer att skriva om resan snart. Vet inte riktigt var jag befinner mig ännu.
I loungen på Narita. Reser alltid i denna tröjan på långresor. Både ut och in. Den är extremt bekväm ^^

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2015-11-30 14:52:50

Can't wait!!! :D

Svar: Ska försöka inse var jag är så fort jag kan ^^
Karin

Postat av: Anno

Publicerad 2015-11-30 14:53:29

Lyssnar på den låten 24/7 fortfarande. Såå bra!! "."

Svar: Ja, den var verkligen superbra, men Norge borde verkligen vunnit det året. Fortfarande sur att så inte var fallet.
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-01 11:09:04

Jag kände av den, var tvungen att vara ute med hunden min, hörde vinden vina och grenar falla. Obehagligt

Svar: Usch vad läskigt! Hoppas att allt gick bra.
Karin

Postat av: Eleonora Adriana ♥

Publicerad 2015-12-10 13:29:25

Fin du är :)

Svar: <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela