Forevermore

Mitt senaste bandfynd: We Are The Fallen

Publicerad 2016-01-25 10:08:00 i Musik,

Mitt senaste bandfynd är ett band från Los Angeles, Kalifornien bildat 2009. De har bara släppt en skiva men den är väldigt bra. Intressant fakta är att tre personer som tidigare varit med i Evanescence nu är med i detta band. Som jag förstår det är det en väldigt infekterad historia. Men som jag alltid sa till min kanin Tage, 'Du ska inte tro på ens hälften av det du hör och ännu mindre på det det läser' Lätt att komma ihåg, svårt att följa. Dåligt av mig och så vidare att jag inte vetat om detta band förut men bättre sent än aldrig heter det så får väl försöka inta mig själv det så antar jag.
You bury me alive
And everybody’s gotta breathe, somehow
Don’t leave me to die
Too consumed by your own emptiness and lies

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-28 22:56:35

Riktigt bra låt! älskar när man hittar ett band som man bara faller pladaskt för. :)

Svar: Åh jag med! Men inte sen när man får veta att dom är på paus :(
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela