Forevermore

Konstrundan 2019

Publicerad 2019-04-26 09:39:00 i Allmänt,

Konstrundan på Österlen är någonting som väldigt många människor åker på varje påsk, så även vi fast vi bara besöker ett ställe. Mamma har köpt tavla där varje år sedan ... 2014 kanske. 2018 var konstnären sjuk men det här året var hon frisk och de hade alltså öppet. Även jag fick en tavla. Jag såg den och den liksom kallade på mig.
Jag kallade Thomas ofta för Bambi och han var min son (Bambi i filmen är en svartsvanshjort och dessa på bilden är rådjur men likheterna är slående) I ett paralellt universum är allting som det borde vara.
Detaljerna är så himla fina. Jag gillar konst där man kan se vad det föreställer, även fast viss abstrakt konst också kan vara fint såklart.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-05-02 10:53:00

fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela