Forevermore

Skånes Djurpark

Publicerad 2019-08-10 22:10:00 i Mat & Sådant, Äventyr,

Idag åkte vi till Skånes Djurpark. Det är så länge sedan jag var där att jag inte ens minns vilket år det var. Mycket var ändrat. Skånes Djurpark är världens största djurpark med nordiska djur. Denna skylt vid parkeringen (kostar 40kr oavsett var du ställer bilen) var så himla häftig att jag var tvungen att fotografera den.
Fick väldigt fort en kompis💓 Kunde till och med klappa den. Inte alls så sträv som jag alltid trott.
Och wow, så duktiga de var på att klättra.
Såg renar. Sven💓
Vildsvin.
Älgar💕
Åt köttbullar till middag. Fick äta snabbt för det var fullt med getingar. Även när vi inte åt var de runt oss :(
En uggla💗
Vidare till björnarna
De heter Glok och Ester.
Skön stil.
Och här har vi den andra. Ingen aning om vem som är vem..
Såg en varg. Tror alltid att de har gömt sig förut. Många djur gjorde just det, gömde sig, eller sov..
Får💓
Kaniner💓 Tydligen har de inget besvär av brännässlor..
Och de var så snälla💖 Kunde mata dom med gräs och de åt ur handen💓
💓
Hörde mycket åska men den var inte nära. Väldigt fuktig luft. Kom ett åskoväder nästan precis när vi kommit hem. Himla tur vi hade.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-08-23 15:06:54

<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-08-27 08:46:37

Jag har aldrig varit där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela