Forevermore

Frozen 2: Massa Merch

Publicerad 2019-12-12 10:04:00 i Na na na heyana,

Det var ett tag sedan jag uppdaterade om min Frost 2 merch men nu är det dags och det är en hel del vill jag lova💓 Först ut, en chokladask. Jag har tidigare med både Elsa och Anna tillsammans. Chokladen är jättegod😋
Tights till min nalle Dave.
Ännu en bok.
Baksidan..
Exempel.
Hittade en skrivbok helt oväntat.
Baksidan.
Så här ser den ut inuti. Man vill liksom både skriva och inte skriva i såna här skrivböcker🙂
Strumpor till barn som passar mig trots att det är storlek 33💕
Mer strumpor, också i storlek 33💕
Hittade ett kort på Maxi.
Printed in Sweden - det är inte vanligt.
Och så insidan då💗
Duschkräm + shampoo🤗
Honeymaren, eller Månskära som är hennes svenska namn.. Löven är konfetti🙂
Klänning som skrevs in som nattlinne på kvittot men man kan ju använda den som vilket som. Till min nalle Dave. Himla bra att kläderna passar honom någorlunda - han kommer ju aldrig att växa ur dom😉
Från Gamestop - nu är det bara Kristoff, Olaf och Nokk kvar😊
Leksaksaffären hade samlarkort.
Annaflingor.
Där grejen till dörren ser ut så här;
Och så Elsa.
Och så här ser grejen till dörren ut;
Panduro hade detta pärlset. Det var dagen efter Black Friday när jag fick detta så det blev mycket billigare än originalpriset🙂 De är så svårta förövrigt.. Har två stora från först filmen och håller på med Sven och OH MY.. Från +5 står det på förpackningen och jag är 23 och har problem😖 Man måste räkna och räkna om och vara på sin vakt🤔
Pyjamas från Maxi till Dave🙂
Jag blev så exalterad när jag såg denna💖
Kolla vilken vacker klänning💖
Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska se Frost 2 på bio den 25/12 - det känns så overkligt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-12-16 14:40:48

Så fina saker

Svar: Ja <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela