Forevermore

I'm arriving and it feels like I am home

Publicerad 2019-12-27 21:54:25 i Na na na heyana,

Den 25/12 var dagen för att se Frost 2 på bio😎
Den hade premiär då och jag var där på första föreställningen som började 12.00 (eller 12.10 om man ska vara noga)💕 Jag har ångest över att ha fina kläder på mig nuförtiden så att välja kläder var extremt svårt. Jag var däremot 100% säker på att jag inte tänkte gå i mina svarta byxor. Jag äger en massa smycken och accesoarer med Frost och kunde inte välja vilka jag skulle ha så 03.00 Juldagen satt jag och mamma i köket och så fick hon hjälpa mig🙃 Även hon valde ett av mina halsband med Olaf och ett armband med både Elsa och Anna att ha på sig😲
Under bioreklamen grät jag till den här reklamen om Ronald McDonald Hus och jag grät när Frost 2 började. Jag grät under flera delar av filmen men jag skrattade också och för första gången sedan Thomas dog kände jag inte skam över att jag skrattade. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket Frost överlag betyder för mig. Jag kan inte med ord beskriva hur bra Frost 2 är eller hur fantastisk den är. Den är så välgjord och spektakulär.
Jag kommer med mycket stor säkerhet att se Frost 2 på bio igen, samt även på Engelska. Hur mycket jag än älskar låtarna och Idina's och Kristen's röster så är det något speciellt med att se filmer med svenskt tal. Det blir så personligt.
På plats var Elsa och Anna💕
Av Anna fick jag en plansch, och även mamma fick en likadan.
Om man betalade extra för popcornen fick man en sånhär iställer för de vanliga popcornsbytterna.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-12-28 00:26:13

Jag måste bara se den snarast.

Svar: Ja, det måste du❤️
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela