Forevermore

With hands held high into the sky, so blue as the ocean opens up to swallow you

Publicerad 2019-07-28 22:05:48 i Äventyr,

Idag har jag varit vid havet i Rigeleje. Badade inte men lyssnade på vågorna en stund. Kände på vattnet och det var så ljummet. Det var väldigt hög luftfuktighet idag, mulet men ändå varmt i Rigeleje och sol hemmavid.
Havet var verkligen i uppror.
Jag har alltid älskat havet. Det är lugnande trots att det är argt.
Tittade även på havet från den lilla utsikten.
Havet var precis vad jag behövde en dag som denna. Alla dagar är såklart jobbiga men vissa dagar är ännu mer ohanterbara.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-08-27 08:47:36

havet är verkligen balsam för själen

Svar: Ja <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela