Forevermore

Frozen 2: Dagen för premiär i USA

Publicerad 2019-11-22 09:22:14 i Na na na heyana,

22:e November och Frost 2 har premiär i USA😃 I Sverige får vi vänta i över en månad till men det lär gå fort. Jag har sett och läst många spoilers men har undvikit spoilers om slutet och så vidare. Däremot har jag läst att det är en fördel att se filmen två gånger samt att man väntar till eftertexterna är slut för där ska finnas ett klipp (precis som förra filmen), vilket jag alltid gjort de få gånger jag varit på bio. Jag ångrar verkligen att jag inte såg Frost på biografen men jag är inget fan av biografer av någon anledning. Däremot vill jag verkligen se Frost 2 på bio men vi får se😃 Och yes, jag har hittat ännu mer merch😎
 
Jag blev så chockad när jag såg att Lekia hade fått in postrar.
Denna hade nummer 13 vilket är ett tal som förföljt mig ända sedan Thomas dog. Jag ser det seriöst överallt. Jag var ändå tvungen att ha denna för det är än så länge den enda där alla är med samt så är det ju Frost💓
Gamestop hade fått in fler, när jag var där kostade de bara 99kr istället för 129kr så jag fick tre🙂
💖
Den här är lite obehaglig och tung men jag vill ju verkligen ha alla så..
Inte så mycket den här gången men det lär bli mer och mer🙃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela