Forevermore

Frozen 2: Det närmar sig

Publicerad 2019-11-07 14:56:00 i Na na na heyana,

Wow, alltså, November har pågått i sju dagar och om femton dagar har Frozen 2 premiär i USA. WHAAAT?? Det är så sjukt hur tiden kan gå så fort och så långsamt. Mer och mer merch börjar komma ut i affärerna så igen tar vi oss en titt på vad jag funnit.
 
Äntligen har jag Kristoff🙂
Suddigum på Kappahl.
Skrivset, också på Kappahl.
Samt färläggningset, även det från Kappahl.
Med alla dessa motiv❣
Fann detta på Dollarstore och wow, vad jag blev chockad haha. Har tidigare samma princip för första filmen så extra kul att hitta för tvåan också.
Mer inblick i vad det innehåller.
Gamestop hade fått in dessa. De hade också Young Anna och Anna men jag kände att Mattias är ovanligare så de andra får följa med hem nästa gång🙂
Gamestop hade även denna fantastiska poster som jag verkligen vill ha uppe men jag kan inte bestämma mig för var den ska vara. Hmm...
Citygross hade fått in detta pussel.
Samt detta som kostade 219 vilket är ganska dyrt för ett pussel men vi hade 10% så jag fick det🙂
Från Maxi, till min nalle Dave.
Från Lindex, också till min nalle Dave. Coolt att båda motiven ungefär är det samma, båda är superfina💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela