Forevermore

Frozen 2: Diverse Merch

Publicerad 2019-11-15 10:35:50 i Na na na heyana,

Ja, jag har funnit Ă€nnu mer merch i form av Frozen 2😄
 
FrÄn Gamestop.
Pez figurer frÄn Maxi.
FrÄn Maxi, till min nalle Dave.
FrĂ„n Maxi. Jag blev sĂ„ chockad nĂ€r jag sĂ„g dessa😎
Exempel.
Dessa stickers följer med pysselboken.
Anna's cape glittrar💜
Dessa stickers följer med mÄlarboken.
Jag förstÄr inte varför Honeymaren har fÄtt MÄnskÀra som svenskt namn men ja..
Och inte heller varför Bruni har fÄtt Yster som svenskt namn..
FrĂ„n Lekia kommer detta set. Jag blev sĂ„ exalterad nĂ€r jag sĂ„g det i deras broschyr. Det kostade 599kr. Jag har inte varken Iduna eller Agnarr innan sĂ„ detta set var extra kul🙂
Akademibokhandeln hade denna.
Exempel.
De hade Àven denna bok.
Exempel frÄn den boken. Man mÄste inte ha en app för att kunna anvÀnda den, appen ger en portrÀtt men jag har Ànnu inte laddat ner den.
SĂ„na hĂ€r böcker har jag med alla de andra Frostfilmerna🙂
Exempel.
VĂ€nta..
Dessa figurer följer med❣
IgĂ„r fann jag dessa. Testade dom i morse och de Ă€r sĂ„Ă„ goda😋
TyvÀrr innehÄller de ingenting men pÄ baksidan kan man klippa ut den hÀr. Det finns Àven andra varianter men affÀren denna kommer frÄn hade bara den hÀr designen.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du fĂ„r gĂ€rna kontakta mig, om vad som helst, pĂ„ [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela