Forevermore

There is magic in the night when pumpkins glow by moonlight

Publicerad 2019-10-31 12:26:00 i Högtider,

Idag är det Halloween. Jag förstår inte hur det kan var sista dagen av Oktober kan jag ju nämna. Det känns fortfarande som April. Löven har nästan helt lämnat träden och det är frost på natten. Vintern hoppas jag innebär mycket snö. Jag älskar snö och hoppas att det ger mig i alla fall lite lugn. Kika gärna in Google's Doodle idag. Den är så häftig🙂
''I love Halloween. The one time of year when everyone wears a mask… not just me. People think it’s fun to pretend you’re a monster. Me, I spend my life pretending I’m not''
— Dexter, Season 1 Episode 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela