Forevermore

Där vägen svänger och skog tar vid

Publicerad 2020-02-01 23:26:00 i Tips,

Titeln på detta inlägget är namnet på den utställning jag idag besökte i Broby. En utsällning på tretton bilder av övergivna hus och torp. 29/2 är sista dagen den är öppen och det är gratis att kika. Jag vet inte varför jag gillar övergivna byggnader. Kanske mystiken som omger dom för i många fall ser det ut precis som om de boende bara rest sig upp ur soffan och gått därifrån. Allting finns kvar. Precis allting. Foton och mjukdjur, porslin och kläder, i vissa fall fungerande vatten och el. Jag följer seanyexplores och exploringwithjosh på YouTube. Mycket intressanta kanaler jag rekommenderar alla att följa.
Där vägen svänger och skog tar vid, står en stuga i enslig frid

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2020-02-03 15:03:54

Varför har du tagit bort din tumblr?

Svar: Det har jag inte, det är tumblr som har avslutat det. Jag har kontaktat personalen på tumblr så förhoppningsvis kommer den tillbaka snarast.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela