Forevermore

Frost: Disney On Ice

Publicerad 2020-02-14 22:44:51 i Na na na heyana,

Mammas arbetskompis hade varnat henne för att merchen på Disney On Ice var väldigt dyr men vi tyckte att det mesta var helt okej priser.
Jag tyckte först att Elsa var obehaglig och ville inte ha varken henne eller Anna men efter föreställningen fick jag båda för jag hade ändrat mig🙃
Elsa kan stå själv men Anna och Olof måste luta sig mot något för att kunna stå🤔
Vissa bägare var fyllda av shaved ice. Jag har testat det en gång och tyckte inte att det var någon höjdare + att det är iskallt + att jag inte kände för det men lösningen fanns för de sålde även utan shaved ice.
Om man vänder på burken med Anna:
Ännu en Frostdagbok🙈
Den är superfin.
Och var exklusiv för Disney On Ice som mycket annat som såldes.
Ett vänskapshalsband men man kan ju bära båda samtidigt😉
Två mjuka dockor samt en kudde. Jag har både Elsa och Anna som små dockor innan så det var extra kul att få stora också🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela