Forevermore

Oh God I'm so tired, of being afraid

Publicerad 2020-02-06 22:09:07 i Musik,

Den här låten släpptes i Augusti 2018 men fick för några dagar sedan en lyric video. Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner när jag hör den. Den får mig att tänka på när man varit så långt ner på botten att man sitter där och inte vill leva längre men insér att man inte förtjänar att dö, man förtjänar att lida i oändligheternas oändlighet.
I was floating to heaven
But I could only look down
My mind was heavy
Running ragged with worst case scenarios
Emergency exits and the distance below
I woke up so worried that the angels let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela