Forevermore

Frost 2: Build-A-Bear

Publicerad 2020-01-24 23:39:52 i Na na na heyana,

Jag var ju i Danmark den 28/12 och innan Snedronningen så var vi inne i Build-A-Bear. Jag fick allt Frost 2 relaterat och så behöll de kassen tills efter föreställningen - himla bra🙂
 
Först ut är Elsa's och Anna's reseoutfits.
Elsa's och Anna's klänningar som de har på sig under 'Some Things Never Change' / 'Somligt Är Sig Likt'
 Elsa's och Anna's stövlar.
Kristoffer's kläder.
Bäddset.
Påse att ta hem nallen i men man kan ju även ha annat i den.
Peruker.
Elsa är född 22/12 1818🙂
Pyjamas.
Tofflor.
Ja till och med🙃
💛
Den här är nog ändå min favorit, så fin med spetsen💜
Elsa's snöflinga också såklart❣
Prislappen.
Och här har vi RoUn och Isabella i sina fina kläder💕 Det var inte lätt att sätta dit perukerna kan jag ju nämna🙄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela