Forevermore

Frost: Filmen som helar❤️

Publicerad 2020-01-24 22:41:38 i Na na na heyana,

Imorgon är det en vecka sedan jag såg Frost, för första gången sedan Thomas dog. Jag grät redan vid 'Vuelie' men det var verkligen helande att se den. Jag är forfarande lika exalterad över Frost som jag var första gången jag såg filmen vilket är ovanligt när det kommer till mig. Det finns ingen annan film som går så rakt in i hjärtat som Frost, och man upptäcker mer och mer varje gång man ser den, sådant man inte tänker på de första gångerna.
Ett tips jag kan ge är att först se den på svenska, sen engelska, sen svenska, sen engelska och om igen😎 Haha, men i alla fall, först svenska och sen engelska. Tidigare hade jag bara sett den svenska versionen en gång men den har verkligen växt sedan jag var på bio och såg Frost 2; mycket på svenska är mycket bättre än engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela