Forevermore

Frost 2: Det finns mycket merch till denna film

Publicerad 2020-06-30 10:14:00 i Na na na heyana,

Frost betyder väldigt mycket för mig vilket märks med tanke på hur väldigt mycket merch jag äger. Nu är det igen dags att visa vad som inkommit sedan senaste Frostinlägget:
Och titta så fint det är:
Olof är också med på pennan:
Korten är tryckta i Sverige😲
Jag ville så gärna köpa den här i affären. Mamma sa att jag inte fick och jag tänkte väl inte mer på det. Anledningen till att jag inte fick köpa den var för att hon redan köpt den..
Jag har samma princip med första filmen:
Kan inte minnas det fanns så här mycket merch för första filmen:
UV-kläder som passar min nalle Dave:
Och tröja till honom också:
Och leggins. Synd de inte passar mig men men:
Finns så mycket till kalas också:
Så fina men Sven och Kristoffer kunde gärna också varit med:
Men det är mest Anna och Elsa, och så Olof då:
Till och med partyhattar:
Ock Elsa är såklart också med🙂
Så synd att använda servetterna men man kan ju använda alla utom två och spara de två:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela