Forevermore

Melodifestivalen: Finalen är i kväll

Publicerad 2020-03-07 00:07:00 i Musik,

Idag får vi veta vem som representerar Sverige i Rotterdam och jag tror minsann aldrig att det varit så svårt som iår för mig att gissa mig till en vinnare. Det är väldigt många bra låtar i finalen, däribland;
Dotter's låt hörde jag på radio och OH MY GOD, den är så himla bra.
The Mama's låt har spelats mest på radion.
Victor Crone's låt får mig onekligen att tänka på Avicii.
Mohombi's låt gillade jag från första ton.
Så himla svårt att gissa men jag tycker ändå att Anna Bergendahl ska vinna. Hon skulle vunnit förra året och så sjunger hon ju 'My kingdom come' och Linkin Park har en låt, 'Until It Breaks', där Chester sjunger, 'Bring me to kingdom come' ... I mean, come on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela