Forevermore

Hennes blick var ljusets hem

Publicerad 2020-05-02 22:46:00 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Grattis på födelsedagen min älskade Lullaby❤️ Det har varit soligt idag men det har också öst ner. Åska dessutom men den var på avstånd och jag minns hur rädd jag alltid var när det åskade. Jag föreställde mig att blixten skulle slå ner och det skulle börja brinna och du skulle vara fast i lågorna. Bilderna var så tydliga som om att det verkligen hände men vi skyndade oss alltid hem när vi märkte att åskan var i närheten av där vi bor. Jag har skuldkänslor för att jag inte gråter hela tiden och när jag väl gråter svider det som syra. Du kan inte vara borta. Du som var mitt ljus i mörkret, min älskade livräddare, du kan inte vara borta. Jag älskar dig och jag saknar dig❤️ Jag tänker på dig hela tiden. Jag är så oerhört ledsen över hur saker och ting blev. Jag är så ledsen att jag svek dig. Jag vill skrika, skrika tills mina lungor brister och det forsar ur blod ur min min eftersom lungorna är så trasiga. Det gör så oerhört ont. Du fattas mig. Det skulle alltid vara du och jag. Jag dagdrömmer om hur jag klappar din underbara päls och ser in i dina bruna ögon och jag tänker att om bara jag kunde röra vid dig en sista gång så skulle allt kännas bra. Jag älskar dig så mycket att det värker i varenda del av mig min älskade❤️ Jag tänker på den här dagen förra året och jag skrev såhär i min dagbok: Hon är ett enormt stöd i sorgen efter Thomas. I min förtvivlan gjorde du mig glad. Du fick mig att skratta. Du fick mig att vilja lämna sängen och ta mig igenom dagen. Du gjorde så att det kändes okej att äta. Jag vill så gärna känna din tunga mot min hand igen och jag vill så gärna klappa dina silkeslena öron. Oavsett hur mycket jag gråter eller hur mycket jag önskar kommer det aldrig någonsin att hända och den smärtan är så ofattbar. Grattis på din sjunde födelsedag Lullaby❤️ Jag hoppas att du äter banan och att du leker med Thomas, att du älskas av alla du träffat sedan du togs ifrån mig. Min älskade kanin, min bästa vän. Jag tittar upp på himlen och jag undrar om du ser mig och om du på något vis kan se detta, snälla ta mig hem för jag är så trött på att andas utan dig. Du kommer alltid att vara mitt allt❤️
❤️ 
❤️
❤️
❤️
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela