Forevermore

Sveriges Tolva

Publicerad 2020-05-15 11:32:00 i Musik,

Jag trodde verkligen att man skulle kunna ringa och rösta igår men tydligen är det bara appar som gäller nuförtiden vilket gör mig väldigt arg. Alla människor har väl en telefon men alla människor har inte en mobil där man kan ladda ner appar vilket gjorde gårdagens resultat väldigt felaktigt. Att Island skulle få högsta poäng av både jury och tittare trodde jag verkligen inte. Trodde absolut det skulle bli Danmark, och hoppades också att det skulle blivit så. Nåja. Rotterdam 2021 säger Christer Björkman. Om nu Covid-19 dött ut allså. För det är ju inte alls säkert att det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela