Forevermore

Frost 2: Nyinkommet

Publicerad 2020-11-27 22:58:00 i Na na na heyana,

Frosttidningarna köps varje gång det finns nya nummer i affärerna. Denna är dock från Augusti eftersom jag är dålig på att visa vad jag köpt / fått när det kommer till just Frost.
Vågar inte prenumerera på grund av är rädd att sakerna är sönder.
Två posters får man med. Den här häftiga.
Och den här🙂
Och fina saker.
Hade gärna sett att Olof och Kristoffer och Sven varit på de andra två..
En magisk handduk från Normal som fortfarande inte är upptagen.
Normal är en farlig affär.
Lipbalsam är också bra att ha och de luktar supergott.
Both for me? Yes😉
Dessa är så himla coola. Jag älskar glitterlim.
Mycket till fest och kalas också.
Och den är så fin.
Sax från Normal. Har ingen med ettan så extra roligt.
Fick denna av mamma. Ljuset är så himla fint. Jakten på Elsa fortsätter..
Dollarstore är också en farlig affär.
Sequinssaker är supercoola. Och lugnande. Att dra handen genom och se mönstret ändras lugnar min ångest ibland.
Lidl är också farlig ibland.
Vattnet färgas alltså i olika färger.
Även med bubblor fanns. Måste testa en dag.
Extra kul om det varit överraskning i fast vem vet? Vem vet..
Färgar vattnet? Hur gör företag sånt här?
Detta från H & M som också är en farlig affär. Extra kul att Nokk och Bruni är med🙂
Varför företag väljer att trycka siffror på hur mycket man fyller på korten är för mig ett mysterium men Frost är Frost och detta hade jag inte innan🙂
Leksaksaffären tar 549kr för denna men min kostade 499kr Man måste vara vaksam på Frostsaker, fast det gäller ju allting egentligen.
+5 har Hasbro satt som minimumålder. Jag är 24 och fattade nada om hur man satte ihop henne. Särskilt håret. Fick panik och blev duktigt förbannad😌 Det löste sig dock efter många om och men. Och ja, jag tar upp mina dockor. Somliga, som mamma med sina nya Barbie, har de i sina förpackningar. Jag tänker alltid på Guldgrävaren i Toy Story. Han blev aldrig köpt av någon och blev aldrig upptagen vilket är en scen som återkommer ofta för mig. Jag vill ta upp mina dockor. Jag vill hålla i dom. Och jag visade alltid L och T mina dockor. L gillade Elsa mer än Anna men egentligen gillade hon inte nån.. De båda var mer för mjukdjur. Undrar om de gillat denna Elsa. Undrar om det är ögonen eller färgerna de inte gillade🤔

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela