Forevermore

Like a silhouette that you can barely see

Publicerad 2021-04-30 23:48:00 i Musik,

Sorg kommer i så otroligt många former och en av dom är att inte bry sig om någonting. Det insåg jag verkligen den sjunde denna månad då Twenty One Pilots annonserade att deras nya album anländer 21/5 samt släppte en musikvideo till 'Shy Away' Har dock lyssnat på den i efterhand och tycker numera om den men när de idag släppte musikvideon till 'Choker' var det annorlunda. Sådan exaltation har jag inte känt sedan jag upptäckte Yungblud. Wow alltså.
Like a little splinter buried in your skin
Someone else can carve it out but when you've got the pin
It hurts a little less and you can even push it further in

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela