Forevermore

Peps

Publicerad 2021-06-28 15:09:00 i Musik,

Peps har dött. När pappa sa det tidigt imorse kunde jag inte förstå det. Att han som alltid fanns nu inte finns längre. Varenda skolavslutning sjöns alltid 'Oh Boy' Det är så konstigt att tänka att han nu är död. Jag har inte många bra minnen med min pappa men ett är när han spelade 'Auktionsvisa' på sin rullbandspelare. Flera gånger om igen spelade han den för jag tyckte så mycket om den. Och jag tycker fortfarande mycket om den⭐ 'Galtavisan' spelade han också och även 'Låftamannen' som jag fortfarande tycker är väldigt läskig och obehaglig. Pappa fick hans biografi i julas och i den står att det var en dörr hemma hoss Peps som är ljudet i början.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela