Forevermore

Hemmet var känslan av att hon förstod

Publicerad 2021-05-02 22:44:00 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Min älskade Lullaby, grattis på födelsedagen❤️ Du saknas från mig. Ofta känns det som om du aldrig var här. Som om du var en dröm för du känns så ofta som ett annat liv. Jag vet ju att det var ett annat liv. Jag har åldrats så mycket precis som jag förstår nu att du gjorde efter Thomas död. Jag vet ju att du saknade honom trots att du inte gillade honom. Min hjärna stänger ute dig så ofta och jag ber djupt om ursäkt för det. Jag kan inte krama dig och önska dig grattis på födelsedagen. Jag vet inte ens om din födelsedag är glädjefylld eller om du har gråtit hela dagen för hur saker blev. Jag kan inte ge dig det godis du älskade och se dig exalterad när du insér att det är en speciell dag. Varje dag med dig var en gåva Lullaby och jag försökte göra det bästa av vad vi hade. Sex födelsedagar kunde jag skicka dig ett kort och se dig exalterad över att få det. Detta året är den andra födelsedagen utan dig och du hade fyllt åtta. 'Hade fyllt' Vad vet jag. Inte ett enda dugg vet jag. Kanske du firas. Kanske du äter ditt favoritgodis just nu. Det finns så mycket jag inte vet men jag önskar så hårt att jag visste precis hur det är där du är. Jag älskar dig så mycket min kära❤️ Det har inte ändrats och kommer aldrig ändras. Du kommer alltid betyda allt för mig❤️ Jag tittar upp i skyn och undrar om du tittar ner men jag tittar också runt så säker att jag såg dig i ögonvrån. Jag hatar mig själv för att jag andas utan dig. Du var den sista känslan av ett hem och jag ber dig att snälla ta mig till vart du än må vara.
❤️
 ❤️
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela