Forevermore

Snö❤️

Publicerad 2021-11-30 10:46:00 i Över bron till den andra sidan,

När jag la mig imorse hade snön de lovat inte börjat komma men under natten har det kommit ett rejält lager❤️(null)
Tänk att det känns så fint inuti; det känns verkligen som en gåva från Almy❤️
(null)
Och titta så fint det ligger❤️
(null)
Och det fortsätter att snöa❣ 
Thomas var så fashinerad av den fallande snön. Hans ögon följde den med blicken och jag som alltid varit exakt likadan tittade hellre på hans exaltation än på själva snön💗 Att vara utan honom är en smärta som jag i ord inte kan förklara men åhh, det är som om han vet och har sänt detta❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-12-06 01:04:58

Ja, snön är tillfriskande (: Kände likadant när jag såg den första fallande snöflingan här uppe i Stockholm!

Svar: Ja verkligen <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela