Forevermore

Frozen 2 merch

Publicerad 2022-04-28 11:47:00 i Na na na heyana,

Kommer aldrig våga ha henne i vatten men det är så coolt att det är möjligt.
Hon lyser💖
Fler samlarkort;
Med aktiviteter på baksidan;
Och såklart magneterna;
💜
Hade velat ha det så länge när jag äntligen köpte det💗
Älskar dessa dockorna💓
Och nu har jag alla💓
Ville ha detta redan i December så blev väldigt glad att affären fortfarande hade det 24/1
Finns så många olika designer på omslagspapper;
Älskar denna💜
Finns så mycket fina kläder. Hade önskat allt passat mej men det passar ju mina mjukdjur så💗
Älskar Anna så mycket💜 Med detta tidningsset kom en viewmaster och här ser vi exempel på bilder;
Här är en av tidningarna;
Och här är den andra;
Postern;
Har de med de vanliga kläderna så blev så glad när jag såg att affären hade dessa;
💜
Med elementen på sidan;
Fick denna. Trodde den skulla hjälpa mot min nackskada men I guess not. Fin är den iaf och den ger ett visst stöd trots allt.
💜
Fler samlarkort;
Med aktiviteter på baksidan;
Men alltså magneterna är nog det coolaste ändå;
💛

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela