Forevermore

Run wild and free🌟

Publicerad 2022-08-30 22:09:00 i En Svunnen Tid, Över bron till den andra sidan,

Hittad Lördag i en second hand affĂ€r. Den bara lĂ„g pĂ„ en hylla. Jag vet han var Ă€lskad en gĂ„ng i tiden men den som gjorde denna minnessak dog och sĂ„ var han ingen mera helt plötsligt. Inget namn pĂ„ baksidan för den som Ă€lskade honom dĂ„ visste. En hemlighete dem emellan. De Ă€r tillsammans nu, bĂ„da kĂ€nner den dĂ€r glĂ€djen som blev mindre (eller ingen) efter hans död. Spring vilt och fritt vackra pojke🌟 För Ă€ven fast jag inte vet ifall du Ă€r en pojke eller flicka sĂ„ berĂ€ttar nĂ„got att du Ă€r en pojke. Du pĂ„minner mej om min Thomas, och kanske var ni bĂ„da anledningen som sa till mej att kolla en extra gĂ„ng. Tiden förĂ€ndras, men kĂ€rleken hĂ„ller sej stark, för alltid.
(null)
Tungan💗
(null)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du fĂ„r gĂ€rna kontakta mig, om vad som helst, pĂ„ [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela