Forevermore

Encanto: Merch

Publicerad 2022-05-20 23:20:56 i Mi Encanto,

Förra Lördagen skulle vi beställa mat på en restaurang och medans pappa väntade besökte jag och mamma Hemmakväll. De hade Isabela. Endast hon och endast denna💗
När jag i veckan fyllde år fick jag detta som jag blev så förvånad över att se; CD-skivan med alla låtarna på engelska💞
Skivan är såå fin💛
På häftets baksida är släkträdet med alla medlemmar❣
Och varje låt har en illustration i häftet❣
Har varit ganska sur över att Maxi tagit in Röd som bok men inte Encanto men allt är förlåtet nu för nu har jag en bok💛
Fick också Antonio's trähus💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela