Forevermore

Eurovision Song Contest 2022: Finalen

Publicerad 2022-05-17 10:33:00 i Musik,

Jag tycker mycket om Cornelia's låt och kände på mej att hon skulle komma topp tio så blev förvånad att hon kom fyra men såå glad. Att 'Boys Do Cry' av Marius Bear från Schweiz fick 0 poäng av tittarna förstår jag inte och inte heller förstår jag att 'Rockstars' av Malik Harris från Tyskland fick sex poäng för jag gillade de låtarna mycket. Hela kvällen var jag övertygad om att 'Jezebel' av The Rasmus från Finland skulle vinna och att de kom på plats 21 är inte okej. Inte heller är det okej att 'Give That Wolf A Banana' av Subwoolfer från Norge kom på plats 10. Hela dagen hade jag sagt att Finland, Norge eller Ukraina måste vinna och när så 'Stefania' av Kalush Orchestra från Ukraina stod som vinnare ... alltså jag grät för åhhhh <333333 Det var sååå fint <33 Två år i rad jag gråtit av lycka när vinnaren utsetts❤️ Och det som värmer så otroligt mycket är att han sjunger 'lullaby' och de hade startnummer 12 - Lullaby dog 120320. Jag kände henne så nära under deras framträdanden, det var som om hon satt där med mej❤️ Mitt hjärta fylldes av så mycket kärlek och jag är så glad att de vann❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela