Forevermore

Philemon Arthur and the Dung

Publicerad 2022-05-10 19:17:00 i Musik,

I hela mitt liv har jag hört talas om Philemon Arthur and the Dung. Pappa spelade ofta deras kasettband för mej när jag var barn och jag har alltid tyckt om dom. Vilka de är har alltid varit dolt men många spekulationer har dykt upp genom åren. Det var en konsert med Anna Koka 5 Ägg Jag Är Värd I Huset  i Kristianstad i helgen och spekulationerna att det är de två som var med i Philemon Arthur and the Dung går nu varma på sociala medier. En på radion intervjuade Mats i Anna Koka 5 Ägg Jag Är Värd I Huset och han kunde varken dementera eller säga ja på frågan om det var han och hans bror i Philemon Arthur and the Dung. Kommer mysteriet någonsin få ett svar? Tveksamt och helt ärligt hoppas jag att det aldrig blir löst för mystiken gör hela lyssningsupplevelsen än mer speciell.

 

Önskar så jag hade spelat deras låtar för Thomas. Vet han hade älskar dom💖 Varför jag aldrig spelade deras låtar för honom är också det ett mysterium.

Kan liksom höra hur han sjunger denna för Lullaby och hennes tankar var först: 🙄😒 men nu sjunger de den ihop💞
Thomas hade speciellt älskat denna💗 Ser framför mej hur han och Lullaby sjunger denna och skrattar precis som de som sjunger gör💞 
Dagen idag var dålig (som om nån dag är bra lol) tills radion nämnde Philemon Arthur and the Dung och det lyfte mej💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela