Forevermore

Sassie❤️

Publicerad 2022-05-02 10:45:00 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Himlen är blå, solen skiner, fåglarna sjunger och Lullaby skulle ha fyllt nio idag. I livet älskade hon mig högt och i döden älskar hon mig fortfarande. De tecken som har hittat mig sedan hon togs är ett tecken på det. Precis som i låten hon är uppkallad efter tog hon mig ut ur mörkret och in i ljuset. Hon förändrade allt. Hon visade mig att det fanns en anledning att leva och hon kunde ändra mitt beslut varje gång jag hade det planerat. Allt jag önskar är att vi ska återförenas. Mina tankar om livet efter detta förändras hela tiden. Jag vill att hon ska ha blivit återfödd. Jag vill att hon ska leva livet fritt och veta att hon är älskad. Jag hoppas att hon känner min kärlek lika stark som jag känner hennes. Grattis på födelsedagen Lullaby, min lilla björn, min Alice, min käraste älskling; Jag älskar dig mer än ord kan beskriva❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela