Forevermore

Tussi❤️

Publicerad 2022-05-17 10:03:50 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Mitt marsvin Tussi föddes den här dagen 2007❤️ Mycket har förändrats sedan 2007 men Norge firar fortfarande sin nationaldag idag💗 Jag såg Tussi för första gången den 19:e Juli samma år. Emil hade dött den 3:e och jag kommer aldrig att glömma de känslor jag kände när hon sa att Tussi föddes den 17:e maj för idag är det också min födelsedag. Jag ska erkänna att det gjorde att jag först inte ville ha Tussi att höra henne säga det, men för den ena födelsedagen hon hade så firades hon dagen innan. Jag tror inte att jag någonsin insåg när hon var här men det har kommit till mig mycket på sistone; att Tussi var en present från Emil till mig💞
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela