Forevermore

Frozen 2: Massa Olika Merch

Publicerad 2019-12-27 22:32:45 i Na na na heyana,

Ännu mer Frost 2? Jajamen🙂 Jag älskar att det finns så mycket merch😎
Anna fick jag innan jul då Citygross hade 10% på allt😊
Och Elsa fick jag i julklapp😊
Till Dave💓
De hade Toy Story 4 i somras och jag sa, ''De kommer säkerligen att ha Frost 2 också'' och jag hade rätt😏
Jag har aldrig tyckt om Jordgubbsyoghurten på Danonino men mamma tycker om den.
💞
Varför finns inte Sven med..?
Och många olika varianter hade affären💛
Aprikos tycker jag inte heller om..
Banan älskar jag men det här är Banan och Jordgubb i samma..
Olof också💛
Och såna här förpackningar.
Och även Kristoffer och Olof💛 Inte Sven däremot.. Vanilj gillar jag😋
Det här är låtarna på Engelska men ska definitivt även beställa på Svenska💖
Sjungande Elsa💕
Sjungande Anna💕
Det här fick jag också i julklapp🙂
Badhandduk.
Den här har en rörlig del ...
Och på andra sidan finns Anna💛
Hittade äntligen inslagsninspappret😎 10 meter för 19.90 på Lidl av alla ställen🙂
Även servetter hittade jag. Har en massa olika Frostservetter. Man vill ju inte använda dom haha🤗
Olaf💛
Fick en fin väska med en massa accessoarer i.
De första accessoarerna med Frost 2😄
Wow alltså.. Jag kan inte minnas att det fanns så här mycket merch flör ettan..? Superkul. Och oj, oj, oj, vad det kommer bli fler saker😉

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-12-28 00:26:28

OMG

Svar: 👌🏻
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela