Forevermore

Disney On Ice❄️

Publicerad 2020-02-08 23:37:00 i Allmänt, Na na na heyana,

Medans det ännu var mörkt ute imorse körde vi iväg till Malmö. Solen började gå upp på vägen dit.
Jag hade i mitt liv varit inuti i Malmö Arena två gånger tidigare, varav jag minns den första gången bäst. Det var Bob Dylan + Mark Knopfler som uppträdde då.
Kön var lång men det gick ändå fort att komma in.
Allting var så fantastiskt😃Jag har alltid varit fashinerad av skridskoåkning och det kvittar hur många gånger jag har hör de Disneylåtar som representerades, varenda framträdande från Frost till Moana till Trassel till Skönheten och Odjuret och alla de andra, varenda en var hisnande. Jag har sett och hört låtarna i Frost sedan Thomas dog men inte alla de andra låtarna, de andra filmerna och det är klart att det gjorde ont men jag bar tecknet för hans stjärntecken fiskarna som ett halsband och på så vis var han med mig❤️
Musse, Mimmi, Kalle och Långben presenterade alla deltagarna.
Jag rös så mycket när lyktorna lyftes upp i Trassel💛
Det kommer alltid att kännas som om någon stampar på mitt hjärta när odjuret dör. Dekoren, dekoren; hur gör dom??
Frost var sist ut. Det var så otroligt fantastiskt. Något som förvånade mig var att barnen inte verkade så intresserade av Frostnumret😟
''Och här står jag, en förändrad själ''
Sven, alltså OMG, jag älskar honom så mycket❤️ Och Olof såklart❤️
En fantastisk upplevelse jag rekommenderar alla att se någon gång i sitt liv, oavsett ålder. Varaktighet var två timmar, samt en paus på en kvart. Det fanns en massa att köpa (precis som en på mammas jobb hade varnat henne för hehe - mycket som inte finns att köpa någonannanstans) och Frost dominerade utbudet markant😊 Kortterminalerna fungerade idag - hon på mammas jobb sa att de ett år inte gjorde det.. Jag fick en massa Frostrelaterade saker🙂 Klicka HÄR för att se vad😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela