Forevermore

Katrinetorp

Publicerad 2020-02-08 23:46:00 i Äventyr,

Efter Disney On Ice kände vi att vi ville gå lite och Katrinetorp ligger inte alls långt från Hyllie så det blev valet🙂 Jag var där senast den 8/8 (och nej vi åkte aldrig tillbaka i höstas😒) Vänta lite, exakt ett halvår senare åkte vi dit igen och det hade vi faktiskt ingen aning när det bestämdes för några dagar sedan😲
Så här såg det ut den 8/8:
Och såhär idag, wow vilken skillnad😳
Vi gick en lång runda i parken och det var så skönt. Det blåste lite kyligt men hellre kyla än värme och särskilt när man ska gå i en skog.
Vilken dröm att ha en herrgård med en enorm park och ankor i sin damm💓
Prydnadskålen blommade fint💜
Trots att Katrinetorp ligger så nära en motorväg hörs det inte som en motorväg, mer som ett magiskt sjungande. En oas i Malmö helt klart.
Och så historia såklart som den historienörd jag är😉 Btw, ja tack, jag hade gärna besökt den maskeradbalen😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela