Forevermore

Frozen 2: Inkommet Sen Senast

Publicerad 2020-01-24 23:28:32 i Na na na heyana,

Nu blir det ett låångt inlägg med Frost 2 merch eftersom det alltid är kul att se vad andra hittar, eller ja, det tycker i alla fall jag🙂
Gamestop, där jag fått alla dessa Pop figurer, ska lägga ner i Norden och det är så hemskt😢
Anna💜
Jag har inte ord att beskriva vad jag kände i den affär där jag såg detta presentkort. Elsa och Anna på ett presenkort? JA TACK!!! Affären hade även Star Wars (!) Jag har aldrig sett något liknande förut.
En affär jag definitivt inte trodde skulle ha nya CD skivor hade det och den här var bland dom så💓
Dessa dockor är såå fina och så söta att jag bara var tvungen att ha dom💕 
Låt mig berätta om Sven. I början av December var jag i en lekasaksaffär. Då kostade han över 2.000kr och jag bestämde att jag skulle köpa honom 'nästa år, kanske i Februarai' 25/12 åkte vi till en affär och de hade honom också, för runt 1.400kr så jag bestämde mig då för att köpa honom där istället men det var inte förrän i Söndags som jag bestämde mig för att faktiskt köpa honom. Han var den sista de hade kvar. Han är ganska stor så han fick inte plats i pappa's bil om man inte fällde baksätet och vi skulle till en galleria senare så jag ville inte han skulle vara ensam i bilden. Jag reserverade honom och så hämtade mor och far hem honom i Måndags💓 Jag planerar aldrig att ha barn men alla mina mjukdjur och såklart alla mina Frostdockor kan sitta på honom🙂
Sven som liten och så Olaf, som skrattar obehagligt när man trycker på honom🤔
Den här Elsa hade jag inte innan.
Någon slags mössa från Netto.
Det första legosetet med Frost 2💗 Citygross hade 10% på allt med Frozen så jag fick det.
Nagellack från Dollarstore.
Den enda versionen (förutom min Pop figur) av Mattias som jag verkar få tag i..
Nu har jag alla askarna🙂
Inbjudningskort.
Bad pappa att köpa den här tidningen till mig samma dag som den kom ut och han lydde min vädjan.
Det är hela filmen i serieform.
Jag har ännu inte hittat kinderäggen men de kommer säkert; däremot överraskningsegg.
Och de innehåller kanske det här; flera olika motiv finns på studsbollarna (godiset är jättegott😋)
Eller så kanske man får det här; det finns ingen information över vilka figurer man kan få men jag har Anna, Elsa och Olaf.
Jag hade på känn att det skulle komma ett samlaralbum, särskilt med tanke på korten. 198 olika kort finns det att samla.
Jag fick den här av mamma; den har ett enormt starkt ljus men fin är den.
Mössa till mig.
Memo.
Det är så kul att det kommer mer och mer merch. Kan inte minnas att det kom såhär mycket till ettan, och mer och mer lär det bli😉

Kommentarer

Postat av: Loui

Publicerad 2020-01-25 18:27:26

Vet ju inte vart du bor men jag har sett Frozen Pop's både på Hemmakväll och Science fiction-bokhandeln (Sthlm, Gbg, Malmö). Kanske kan vara en liten tröst i alla fall!

Svar: Åh vad bra!! Ska definitivt kolla in Science fiction-bokhandeln i Malmö nästa gång jag är där för den affären har jag aldrig hört talas om. Tack för tips :)
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela