Forevermore

Start spreading the news😉

Publicerad 2016-11-11 14:53:00 i Resor,

Först och frÀmst vill jag be om ursÀkt för att det varit tyst i perioder hÀr den senaste tiden. Först sÄ var det förkylningen, sen kom Dublin, sen kom Oslo och sÄ kom revbenen. Men det kommer fortsÀtta att vara tyst hÀr för imorgon reser jag till USA <33 Men vilka platser kommer jag att besöka i USA den hÀr gÄngen? TillÄt mig att berÀtta: New York City (jag hoppas innerligt att hotellet vi valt denna gÄng Àr bÀttre, fast att det skulle vara vÀrre Àn 2015 har jag svÄrt att tro), Baltimore, Maryland, Los Angeles, California (mellanlandade pÄ LAX i Maj 2013 och vantrivdes - sÄ det ska bli spÀnnande att se vad jag tycker om LA = jag Àr bÄde jÀtterÀdd och vÀldigt exalterad), & Denver, Colorado. Ska bli mest intressant att besöka Colorado. Ni kommer att förstÄ varför nÀr jag ÄtervÀnt, sÄvida ni inte redan nu kan gissa ;-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-11 23:14:53

Wow, sÄ coolt!!! Hoppas att du fÄr en underbar resa :)

Svar: Jaa, sÄ svÄrt att hantera ^^ Tack <3
Karin

Postat av: Sara

Publicerad 2016-11-14 03:13:51

Trevlig resa :)

Svar: Tack, den var underbar :)
Karin

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du fĂ„r gĂ€rna kontakta mig, om vad som helst, pĂ„ [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela